BREM

Lekker felgeel deze brem

14 thoughts on “BREM

  1. Joepie hier komt de zon en vrolijkheid tegemoet!
    Machtig mooi…..
    🙂

  2. Lekker felgeel, doet het goed op deze plaats. 🙂

  3. Heerlijk deze kleuren, echt heel mooi deze collage. En ik durf namens iedereen wel te zeggen,- nu de zon nog-. Want weet jij waar die blijft? Ik snap er helemaal niets meer van. Op dit moment staan we weer op de camping, maar geen zon te zien hoor.
    Ik wens je een heel fijne zondag MET ZON! groetjes Nell

  4. Mooie collage van de brem Ada.
    Dat knalgele kunnen we wel als zonnetje gebruiken, want het regent hier weer eens.
    Groeten.

  5. Mooie collage Ada, een prachtige bloem om te kieken, maar de struik in mijn tuin? Dat nou weer niet!
    Ik wens je een mooi weekend. Gr Jan W
    OT weblog heeft weer kuren , heb je reactie wel gezien, maar hij is (nog steeds) niet zichtbaar voor anderen 😦

Geef een reactie

