MONSTERTJES – 1

Insecten van dichtbij zijn vaak kleine monstertjes om te zien

12 thoughts on “MONSTERTJES – 1

  1. Volgens mij hebben ze voor science fiction films naar dit soort macro foto’s gekeken ………………

  2. Erg goed gelukt, supermacro en heel scherp.
    Het is maar goed dat we niet altijd met een macrolens oplopen, ik zou niet eens meer de tuin indurven. 😉

  3. Haha, grappig, ik heb een blog in concept met de titel : little monsters…(ook een insektenblog).
    Dit zijn prachtige macro’s. De vliegen zijn inderdaad wel wat monsterachtig zo.

  4. Mooi, Ada, ik ben gek op foto’s van dergelijke monstertjes.
    Vanmiddag scheen eindelijk de zon weer eens wat langer tussen de wolken door, en dus kon ik mijn krukje ook weer eens in de tuin zetten om op minisafari in eigen tuin te gaan.

  5. Heel mooie opnames Ada, Het zijn echt kleine monstertjes als je ze zo dichtbij kunt bekijken op de foto’s.

  6. Ik zie ze eigenlijk nooit als monsters, maar verbaas me er altijd over hoe wonderbaarlijk hun bouw is.

Geef een reactie

