WULP

Verder lopend door het Reestdal zie ik een wulp vliegen

In de vlucht met het avondlicht was ik eigenlijk al tevreden met deze foto´s

dus liep ik rustig verder langs de pad

en opeens zie ik wat bewegen in het weiland.

Deze wulp loopt hard naar de rand van het weiland.

Blijft nog even staan tussen het hoge gras

Neemt dan een kloek besluit en begint te rennen  naar de overkant.

Het moment voor mij om nog een aantal opnamen te maken.

Dit zijn van die mooie momenten, echt genieten.

17 thoughts on “WULP

  1. Hallo hallo Ada .. wat een genieterij…
    heerlijk om hier rond te snuffelen.
    Prachtige kiekjes…mamamia de wulpse vogel, jij als (dikke) mazzelkont,
    alhoewel je moet er wel oog voor hebben.
    Heerlijk de avondwandelingen, ik geniet met je mee.
    Dag dag …lieve zongroetjes.

  2. Ik geniet volop met je mee, laat staan jij !!
    Prachtig zijn je foto`s en zo lekker scherp.
    Prachtige snavel heeft ie toch.

    En Reestdal ligt toch bij Meppel ?

  3. Wat een geluk.De luchtopnames zijn mooi, maar die op de grond in het zandpad nog mooier, heel speciaal dat licht.
    Prachtige vogel.

  4. Een van de mooiste series van de wulp die de afgelopen tijd mijn oogbollen streelde…

  5. Wat een buitenkansje, Ada, het heeft je weer een bijzonder mooie serie opgeleverd.
    Jammer dat er geen geluid bij zit, want ik ben gek op het waterfluitje van de wulp. 🙂

  6. Dit is echt super, daar kan je alleen maar van dromen…
    ..en dan is het ineens waar en heb je er zelfs foto’s van!!!
    Gr Jan

  7. Je avondwandeling heeft je prachtige foto’s opgeleverd!! Mooie kleuren en de 1 na laatste, waar de wulp je scherp in de gaten houdt, is echt fantastisch!!!

  8. ohhh ada.
    zou het kunnen dat er jonge wulpen rondliepen daar?
    fantastisch wat een mooi gezicht zeg ..

  9. ik heb weer iets bijgeleerd, had nog nooit van een wulp gehoord

    prachtige foto’s heb je ervan kunnen maken

  10. Wow wat gaaf dit zijn van die bijzondere momenten waar je van droomt en plotseling waarheid worden.
    Zou er gewoon jaloers op worden, wat een bijzondere en prachtige foto’s van de wulp.
    Zal jij een gelukkig mens zijn.
    Groetjes.

  11. Geweldig! Dit zijn van die ontmoetingen die je nooit meer vergeet. Al was het alleen al door de foto’s die je kon maken van deze prachtige vogel.

Geef een reactie

