‘ SPRANKELEND ‘

Ik wens jullie een sprankelende zondag

17 thoughts on “‘ SPRANKELEND ‘

  1. Wauw wat een parel van een foto zo mooi en fijntjes, kwam veel druppels tegen tijdens onze wandeling, maar zo mooi als deze heb ik niet gezien.
    Dank je voor je goede wensen en reacties, ben er erg blij mee en het geeft me eengoed gevoel dat er mensen zijn die aan me denken.
    Een hele fijne week gewensd.

  2. Dank je wel!
    Helaas sprankelt het hier niet zo. Ook zijn er geen druppeltjes. Daarom laten wijzelf de dag sprankelen! 🙂

  3. ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh dat zou een heel mooie kerstkaart kunnen zijn ada:-)

    fantastisch laat de kurken maar knallen,

    xxx

  4. Het zijn niet alleen sterke schouders die de weelde kunnen dragen…..
    Prachtig Ada, mooi om de zondag mee te beginnen!
    Gr Jan W

    OT: Jan bedankt voor de melding over weblog. Ik heb meteen aktie ondernomen.

Geef een reactie

