DANS VAN DE ZWANEN

Vorige week woensdag scheen voor de verandering het zonnetje een beetje. Een fotorondje maken stond dan ook op het programma. Bij een klein vijvertje zag ik dit tafereeltje.

7009

Dan blijf je toch even staan kijken

7010

twee zwanen

7012

die al grondelend steeds dichter bij elkaar kwamen

7013

Een heel apart beeld

7036

Het ondiepe water lag vast vol met lekkernijen

7041

Het licht gaf inmiddels een extra dimensie aan het schouwspel

7048

dus bleef ik kijken

7041

 en klikken

7048

er werd echt een dans voor twee zwanen opgevoerd

7050

zomaar een matinee voorstelling

7051

 

‘Even een paar dagen uit de roulatie’

23 thoughts on “DANS VAN DE ZWANEN

  1. Je hebt het licht zowel de zwanen prachtig in beeld gebracht Ada.
    Geweldig mooi om dit te obseveren en te bekijken !
    Je hebt er een supermooie voorstellling van gemaakt.
    Echt om van te genieten.

  2. Erg mooi zacht licht op de zwanen. DIt is beslist een must voor echt mooi werk van die witte wezens. Je hebt er een prima serie van geschoten.

  3. Dit zijn momenten die je als fotograaf graag voor je lens krijgt!!
    Prachtig vastgelegd Ada.
    Gr Jan W

  4. Dit vind ik nu net zo mooi aan deze foto’s. Dit zijn moment opnames en als je dan juist in de buurt bent is dit altijd mooi meegenomen. Ik vind dit zeer mooi om te zien, puur natuur.

  5. Wat een schitterende zwanenblog, zeker de laatste paar foto’s in het mooie licht vind ik super.

  6. Heel mooi !!!
    De laatste foto vind ik schitterend. Zag er vandaag ook een paar,maar helaas was al onderweg en kwam er achter dat ik mijn camera vergeten had.
    Sierlijk zijn ze de zwanen.
    Groetjes

  7. Wat geef je de zwanendans toch weer mooi weer een natuur moment om zeker bij te blijven kijken en te fotograferen.
    Sta zelf dan zo te genieten dat ik vergeet te fotograferen.

  8. Het lijkt wel een film als je snel naar beneden scrolt!!! Wat een leuke plaatjes heb je geschoten, schitterend met het mooie licht!

    Geniet se van je ‘vrije dagen’, doei Ada.

  9. Daar zou ik zeker ook even voor blijven staan.
    Het grondelen levert eigenlijk altijd wel mooie of grappige beelden op, maar de dans die ze daarna mooi op jou gericht uitvoeren, maakt er echt een feestje van.

  10. mooier kan haast niet ada,
    wowww
    met dat licht,
    super,

    als ze aan het grondelen zijn dan lijken ze zo weerloos, hé.

    wat een schitterende voorstelling heb je er van gemaakt:-)

    xxx

  11. Door het warme weer vast het voorjaar al in de kop. Altijd prachtig om te zien zwanen die aan het grondelen zijn.

Geef een reactie

