DOOR DE KOU BEVANGEN ?

 

8245

Althans dat is mijn conclusie.

14 thoughts on “DOOR DE KOU BEVANGEN ?

  1. En ik maar denken de enige te zijn die last heeft van de kou….
    Heb een mooi weekend. Gr Jan W

  2. Je zou voor minder je kopje laten hangen Ada,bbrrrr, die snijdende noorderwind deze week!
    Hopelijk komen ze terug rechtop!
    Prachtige weergave.
    Een fijn weekend

  3. Bij mij komt dezelfde reactie op die Klaproos ook had: ik kan me nauwelijks voorstellen dat deze blauwe druifjes in de tuin al zo ver tot bloei zijn gekomen … Maar als ik ze was, dan kroop ik eerst maar weer zo diep mogelijk onder de grond …
    Goed weekend, Ada, blijf warm! 🙂

  4. ahhh maar die staan nu toch nog niet in bloei buiten ada:-)

    die zijn van binnen naar buiten de grond in gegaan net als hier, 🙂
    dan krijg je dat effect

  5. Ik denk dat je conclusie juist is.
    Maar wat leuk dat je al blauwe druifjes hebt. Hopelijk hebben ze niet te veel te lijden van de vorst.

Geef een reactie

