BIGGETJES

9695 Aarhuis

Nog even terug in het Wildpark Aardhuis.

9785 (81)

In een apart gedeelte met een omheining ‘huizen’ de wilde zwijnen.

9785 (81)

Daar waren ook ‘biggen’ of  ‘frislingen’  te bewonderen.

Niet te geloven wat een energie deze kleintjes hebben.

9785 (8)

Zo ontzettend leuk om te zien hoe ze

9785 (30)

al ravottend  door elkaar rennen

9785 (64)

 Klaar voor de start . . .

9785 (28)

een aanloop

9785 (54)

even door de bocht

9785 (56)

dan met sprongen vooruit.

19 thoughts on “BIGGETJES

  1. Super Ada,’k heb ze afgelopen zondag ook gezien. Fantastische foto’s heb je gemaakt.
    Gr Jan W

  2. Jonge, speelse dieren zijn eigenlijk altijd leuk, dat geldt duidelijk over deze jonge zwijntjes.
    Leuke serie, ik kan me voorstellen dat je daar tijden achtereen naar kunt kijken.

  3. Echt leuk om te zien, kan je uren na kijken.
    Je foto’s zijn heel goed gelukt aangezien ze zo bewegelijk waren. Zo klein zien ze er wel heel lief uit.
    Grappig !

  4. het zijn mijn lievelingsdieren niet…

    maar je bracht ze fraai in beeld

    en ” door de bocht ” was leuk gevonden

    prettige dag Ada

  5. Op de een of andere manier is mijn reactie niet doorgekomen. Daarom een nieuwe poging. De activiteiten van de frislingen zijn heel leuk om te zien, zoals ik eind maart ook heb gezien (kijk eventueel nog maar eens in mijn blog). Je hebt ze in ieder geval heel mooi op de foto kunnen krijgen.
    Groet, Kees

  6. Leuk om te zien he… Hier in de buurt lopen er zoveel. Ik kom ze wel vaker tegen.

    Love As Always
    Di Mario

  7. Hahahah op de laatste foto lijkt het biggetje wel het/een haasje!!! 🙂 Alle jonge beesten vind ik grappig en dat geldt ook voor deze knappe ‘frislingen’, die rollebollend met elkaar in de weer zijn.

  8. Stom zit aan zo veel dingen te denken die ik nog moet regelen dat ik dubbele woorden tik sorry.
    Groetjes Bep.

  9. Dit is toch geweldig om te zien zal je genoten hebben daar.
    Het is de moeite waard om daar een kijkje te gaan nemen.
    Mooie en grappige foto’s van deze biggetjes.
    @ Alles is nu in orde we kunnen, we kunnen er volgende week in.

  10. wauwwww ada, wat gaaf hé.

    ik heb ze nog niet gezien, en met de ouders in de buurt zijn die wel hééél oplettend,
    maar ohhh wat mooi die gestreepte jasjes:-)

    leuk joh

  11. whahaaaaa .. wat een grappige beelden van dit vinnig biggetje, ada! 😆

    dit is zo schattig om zien!!

    wat zullen papa en mama zwijn fier zijn! 😉

    en jij mag dat ook zijn, voor deze superlieve reeks, ada! 😀

Geef een reactie

