ALTGLASHÜTTEN

Altglashütten was de plaats waar wij verbleven.

Altglashütten

De eerste dag na aankomst maken we een korte wandeling.

0471

De benen moeten weer even wennen aan het heuvelachtige terrein 😉

0501

Ook is het altijd leuk om de omgeving wat te verkennen.

0473

Het weer was niet om over naar huis te schrijven maar dat deerde niet.

0472

Bij het meertje Windgfällweiher staat er al een stoeltje voor ons klaar.

0493

Er komt veel dooiwater uit de bergen naar beneden in het voorjaar.

0476

Ook hier wil het voorjaar nog niet echt op gang komen.

0481

Het blijft droog dus dit schuilhutje lopen we voorbij

0482

Er komt hier en daar wat kleur aan de takken

0477

Bij een bruggetje zien we een oud sluisje

collage

en in het ‘stuw’meertje drijft een luxe onderkomen. Jammer al bezet  😉

0494

Toch zien we voldoende voorjaarstekenen om ons op de rest van de week te verheugen.

0502

14 thoughts on “ALTGLASHÜTTEN

  1. Wat een heerlijke vakantiebestemming, daar zouden wij ook wel kunnen genieten. Prachtige natuur, mooie omgeving, leuk dorpje.
    Grappig die meerkoet met zijn overdekte nest, die heeft het goed bekeken. Mooie foto’s van de planten met de dauwdruppies erop.
    groetjes Ghita

  2. whawww ..

    die foto van het bos ..

    *zwijmel* 😯

    ik hou mijn wandelschoenen aan, ada, en smeer mijn kuiten goed in, want ik wil natuurlijk niks missen van je reisverslag! 😎

    fijn weekend,

  3. Mooie plekjes in deze prachtige omgeving Ada.
    Je hebt leuke details gezien en gefotografeerd.
    Fijn weekend

  4. Het weer mag dan maar zozo geweest zijn, het heeft je wel sfeervolle foto’s opgeleverd.
    Makkelijk zittende laat ik me gewillig meevoeren door het heuvelachtige landschap.

  5. ik trek mijn wandelschoenen aan Ada…

    foto nr 8 heeft in deze reeks mijn voorkeur..

    ik kijk al uit naar het vervolg

    groeten

  6. wat een heerlijke omgeving waar jullie zijn dat is lekker meegenieten,hele fijne mooie dagen gewenst.

  7. Geweldig, we mogen weer mee wandelen !!
    En wat is foto 5 mooi…natte knietjs gekregen ?
    Dat gebied ken ik alleen van langs rijden over de A8 of A5
    We gaan weer meegenieten !!!

  8. Een heerlijk verblijfplaatsje had je gevonden en wat een natuurstreek. Ik kijk benieuwd want Duitsland is me niet zo bekend.

  9. ohhh, toen het paradijs geschapen werd, moet dit zo’n beetje het voorbeeld zijn geweest ada,
    wat geweldig om te zien,

  10. De start van je wandeltochten ziet er veelbelovend uit Ada, ik denk dat ik de rit wel uit loop, sorry, zit!
    Prachtige details van het sluisje en de foto van het bos….super!! ’n Heel mooie serie.
    Heb een fijn weekend. Gr Jan W

  11. Heel even dacht ik dat het schuilhutje jullie onderkomen was, maar nee je liep er straal aan voorbij. 🙂
    Toch niet op het oude sluisje geweest hè? Het ziet er een beetje, tja wat zal ik zeggen, onveilig uit.
    Dat rode katje vind ik heel bijzonder, nog nooit gezien dus. Wandel se nog maar fijn door, ik zie je morgen weer. 😉

  12. Een prachtige omgeving waar jullie waren. Heel apart dat katje met de rode knopjes. De sleutelbloemen zag ik ook in Oostenrijk. Een leuk bloemetje, dat de bermen mooi geel kleurt.

Geef een reactie

