R O O I E K O P P I E S – 1

Uiteraard nam ik nog veel meer foto’s van dit kleine grut.

1367

Eén kleintje deed veel moeite om een lekker hapje te veroveren.

1368

Halsbrekende toeren.

1369

Maar de golven door de harde wind

1370

wonnen het     🙂

1371

en moeder dook weer onder

1372

terwijl de formatie hongerigen zich opnieuw vormt

1385

en op jacht gaat naar een volgend snackje

1388

worden er verwoede pogingen ondernomen om eten naar boven te halen.

1404

Wat een energie zal dit kosten

1405

 een mooi voorbeeld van werken voor de kost   😀

14 thoughts on “R O O I E K O P P I E S – 1

  1. Dat kost pa en ma heel wat duikjes .
    Wat een mooie foto’s van de kleintjes , ben blij met deze leuke serie.
    Heb zoveel gemist van de natuur , maar de verhuizing is achter de rug en hoop er weer gauw op uit te kunnen.
    Hartelijke groeten Bep.

  2. Het is altijd weer een lust voor het oog om die kleine rooie koppies te zien.
    Het wordt tijd dat ik weer op pad ga, want ik heb ze tot nog toe gemist dit jaar.

  3. Een geinig gezicht, moeder ondergedoken en die kleintjes dobberend op de ‘woelige baren’. Gelukkig heb ik mijn kinderen zo niet hoeven voeden…;-)
    Ik bedoel… op mijn kop achter het fornuis!

  4. Lief om te zien en door de wind mooi op de foto gezet.
    Heb ze hier nog niet gezien.
    Grappig log !!

  5. Heel mooi Ada, het water was nogal woelig voor die kleintjes.
    De duikfoto’s goed geslaagd, mooie timing.
    Gr Jan W

  6. Het blijft leuk om de kleintjes te zien. Ook al waaide het stevig, je had er in ieder geval wel zon bij.
    Groet, Kees

  7. Wat een hoge golven in verhouding met die lijfjes.
    Leuke serie weer
    Zou niets voor mij zijn constant pottenkijkers om me heen in de keuken, die het eten uit je pan/handen kijken 🙂

  8. Kleintjes blijven altijd leuk om te zien. Terwijl die grote nog weleens lelijk willen doen tegen kleine eendjes.

    Love As Always
    Di Mario

  9. Zo schattig die rooie koppies. Ze zouden wel zeeziek kunnen worden van die hoge golven. Zeker als de maagjes niet zo vol zijn.

  10. ipv ‘moeder aan de haard’ is het hier ‘moeder in de vaart’? 😆

    hihi .. die kleintjes zijn zo schattig! 😀
    én lenig!
    hemeltje, wat ’n soepele nek! 😉

Geef een reactie

