NAAR FELDBERG OF TOCH NIET

We gaan vandaag weer vol goede zin op weg.

De zon schijnt volop en het is warm.

0614

We lopen door het dorp,

0609

langs het Raadhuis.

0610

Het dorp bestaat uit een paar straten

0758

en die laten we al snel achter ons.

Het doel is Feldberg ruim 9 km wandelen.

0760

 Wij zijn verbaasd als we steeds meer en meer sneeuw tegenkomen op het pad.

0762a

Hier moeten we rechts aanhouden.

Dit lijkt geen goed plan. Het wordt ook wat glibberig lopen. Eerst omhoog en dan naar beneden. Dat doen we niet.

kaart wandelgebied feldberg

We zien een bordje Schluchsee staan en besluiten na even op de kaart te hebben gekeken weer die kant op te gaan 😉

0764 kopie

Zo wordt het toch weer een heerlijke wandeling als we door het bos een mooi uitzicht krijgen op de Schluchsee.

Precies een bankje op de goede plek 😉

0766

Hier gaan we ‘even’ een half uurtje lekker zitten genieten.

0777

En dan verder naar beneden.

0780

Het smeltwater stort zich bruisend en

0782

met veel kracht in het meer

0784

Via AHA lopen we terug

0795

 Langs het pad zien we nu ook slamanders.

12 thoughts on “NAAR FELDBERG OF TOCH NIET

  1. Kijk eens aan, dat is nog eens lekker sfeervol daar! Mooi hoor. Ik krijg er echt een vakantiegevoel van!

  2. Dat ziet er heel uitnodigend uit Ada.
    Heerlijk ik blijf hier genieten van al die
    prachtige views en zelfs een pad met sneeuw .
    Dat zal een bijzonder gevoel geweest zijn.
    🙂

  3. Dat was weer een mooie wandeling in een prachtige omgeving.
    Met zo’n staalblauwe lucht kan een beetje sneeuw op het pad de pret niet drukken, lijkt me. Dat is altijd nog beter dan een modderig pad op een grijze en regenachtige dag. 🙂

  4. Prachtige serie Ada, de foto van het water dat zich in het meer stort is -net als dat water- indrukwekkend. TOP!!
    Gr Jan W

  5. Wat is het daar mooi, en wat kun je er prachtig wandelen. dit moet ik noteren, want het is echt wat voor ons.
    grappige plaatsnaam: AHA.
    groetjes Ghita

  6. aha een krokodil dacht ik haha
    mooi wandelgebied en wat een zicht hé, daar zou ik ook op dat bankje verpozen

  7. Ik wil hier ook wandelen, zitten en genieten.
    Erg mooi stukje Duitsland, waar je steeds doorheen crosst.
    Fijn dat ik nu met jou kan meegenieten.
    Prachtfoto`s

  8. naar Aha dus…

    aan zo’n stuwmeer, zou ik nu ook wel in de zon willen zitten..

    groeten

  9. Sneeuw…. Hij lijkt wel of je dit in Nederland hebt gemaakt. Afgelopen week qua gevoelstemperatuur. Het bankje staat inderdaad goed zo. Die salamanders zijn wel mooi om te zien zo in de natuur.

    Love As Always
    Di Mario

  10. Toen bestond er nog mooi weer!!!! ;-(
    Op de laatste foto dacht ik ff een krokodil te zien, maar het was gelukkig een onschuldige salamander. Geinige naam voor het dorpje, eigenlijk een Aha-erlebnis! 😉 Mooie wandeling met fraaie uitzichten.

Geef een reactie

