DAT KAN IK OOK

De pulletjes in het slootje gaan op onderzoek uit.

2828

  Ze ontdekken de bladeren

2833

van de gele plomp bloem.

2836

Even proberen of ik erop kan klimnen

2839

Het lukt  🙂

2841

Je ziet dat kleine ding kijken en denken: dat is een uitdaging dat kan ik vast ook

2842

en hup daar zit ie op  het blad

2847

Ha, ha . . .    ik kan erop lopen   😀

2848

dat is handig

2849

want ik  zie een lekker hapje

2851

Oeps bijna tussen de bladeren

2853

Wel gezellig zo met z’n tweetje

Het zijn wat veel foto’s maar ik vond ze zo leuk  🙂

18 thoughts on “DAT KAN IK OOK

  1. Dat is juist leuk want nu is het net een film, waarvan wij getuige mogen zijn. Koddige gezicht. De onderste foto mooi zo met de scherpte/diepte.

  2. Wat een mooie en scherpte foto’s van deze pulletjes Ada,
    Zo gaaf om te zien op die grote bladeren hihi…..
    Schitterende details en ook nog eens leuke bijschriften.
    Echt een klasse serie.
    Groetjes, Helma

  3. Ziet er heel leuk en lief uit.
    Ben hier ieder dag al gaan kijken,maar geen eendje te zien nog. morgen maar weer eens gaan kijken, Wil ze graag eens op de foto zetten.
    Vind het geweldig , je foto’s zijn superscherp !!
    Groetjes

  4. Wow, Ada wat een mooie foto’s van dit kleine ding.
    Het ziet er ook ozo lief uit.
    Groetjes Tinie

  5. Het is heel leuk om de inspanningen van de kleine eendjes te volgen. Mooi in beeld gebracht.
    PS Ik heb problemen met blogger. De kans is groot dat je geen nieuwe updates ontvangt terwijl ik wel een nieuw bericht geplaatst kan hebben. En dat is dan nog maar één van de problemen.
    Groet, Kees

  6. heel leuk Ada, prachtige foto’s
    wat een avontuurlijk duo

  7. Grappig zoals ze samen op ontdekkingstocht zijn. Net alsof ze elkaar uitdagen om net iets stoerder te zijn. Leuk spul, die kleintjes! 😉

  8. Mooi gedaan Ada, veel foto’s vind je….ach …iets extra’s is tegenwoordig mooi meegenomen!
    Je afsluitende foto is helemaal top!! Gr Jan W

  9. Je had het dubbele aantal foto’s wel mogen plaatsen, want ze zijn zeker weten leuk! Heerlijk dat jonge spul.

Geef een reactie

