FANTASIE

Spelen met een veldboeket

 

Naamloos-1

Ik neem een time-out.

14 thoughts on “FANTASIE

  1. Beste Ada dank je dat je de moeite hebt genomen om te reageren.
    Heb alle begrip en respecteer je besluit.
    Weet hoe het is m’n vriendin gaat donderdag voor nr. 4.
    Wens je heel veel sterkte, wilskracht en liefde toe en weet dat ik aan je denk.
    Wachten is niet erg onzekerheid wel.
    Liefs en hartelijke groeten.
    Bep.

  2. Het kan zo maar een kunstwerk zijn op een expositie van een kunstenaar, maar dat ben je ook.
    Ps. Zou je me je mail adres willen geven, zo niet even goeie vrienden.
    Zou nl graag contact met je willen houden.
    Had al een antwoord gegeven op m’n site.
    Hartelijke groeten liefs Bep.

  3. Geniet van je timeout. En je foto is wel mooi, maar als ik het zo heb, dan weet je zeker dat er iets fout is gegaan met het fototoestel.

    Love As Always
    DiMario

  4. oooh en ik dacht Ada is terug, maar dus met een time-out
    geniet er van

  5. En ik zat niet eens bij Tinie maar bij Ada, dom van me…..sorry Ada.
    De bewerking blijft natuurlijk mooi, weet alleen niet of jij ook schildert…
    Gr Jan W

  6. Welke smaak time out?? 😉 Geniet er van!
    Mooi gespeeld Tinie. Is deze bewerking een link naar je schilderen?
    Gr Jan W

Geef een reactie

