NESTELEN

Alweer ruim een week geleden zag ik tijdens een wandeling een ooievaar op een nest zitten.

 

5611

Niks bijzonders zou je zeggen.

Maar in februari vind ik dat eigenlijk wel.

De ooievaar begint opeens uitbundig te bewegen.

5612

Een tweede ooievaar landde op het nest.

 

5613

. ◊ . ◊ .◊  .

5614

. ◊ . ◊ .◊  .

 

5615

Samen klepperde ze er  lustig op los 🙂

 

5616

. ◊ . ◊ .◊  .

 

5618

Zouden ze al echt zijn  begonnen met de voorbereidingen om te gaan nestelen ????

14 thoughts on “NESTELEN

  1. Je hebt hier schitterende momenten vastgelegd Ada
    Het lijkt erop dat ze hun plekje (weer) hebben gevonden.:-)
    Met deze foto’s krijg ik een lente gevoel 😉

  2. waarschijnlijk wel, ze zullen de lente voelen kriebelen

    de ooievaars vertrekken niet allemaal naar warme landen
    hier in het park zitten er een stuk of acht

  3. ohh ada, wat geweldig, wat spannend ga je het weer volgen het verloop van deze verkering:-)

    geweldig wat een speciaal gevoel zal at zijn hé:-)

  4. echte voorjaarsbeelden. mooi! en wat heerlijk dat geklepper!
    de natuur schijnt een maand ‘te vroeg’ te zijn he? maar wat mij betreft kan het niet vroeg genoeg 😉
    groetjes Nathalie

  5. Dat is rijkelijk vroeg, maar ik kijk tegenwoordig nergens meer van op. Of ze nu doorzetten of niet, het heeft jou in elk geval weer een mooie in het oog springende serie opgeleverd.

  6. de lente begint overal te kriebelen, zoveel is duidelijk! 😀

    fantastische foto’s, ada, waarbij ik het gevoel krijg dat ik zit te genieten van een hele goeie natuurfilm! 😀

  7. Dat kunnen ze je niet zeggen hè! Maar ooievaars kennende….daar komen kleintjes van!!
    Prachtige scherpe foto’s Ada, mooi van kleur en weer een bewijs van het feit dat ‘de natuur’ van slag is….
    Gr Jan W

Geef een reactie

