OP DE PLAATS RUST

Vrijdagmiddag zaten wij ineens bij  de spoedeisende hulp.

Na een paar dagen last van pijn onder de linkerborst besloot ik toch maar naar de huisarts te gaan.

Na overleg met mijn longarts leek het hun beter om wat onderzoeken te laten doen.

Om een lang verhaal kort te maken. Het blijkt dat ik een longvliesontsteking (pleuritis heb.

064

Voorlopig rustig aandoen en pijnstillers slikken.

In  ieder geval weten jullie waarom ik weinig of niet reageer.

Morgen wel deel 3 van De Wieden

Als het beter gaat zien jullie me weer verschijnen.

19 thoughts on “OP DE PLAATS RUST

  1. Dag Ada, Ben heel benieuwd hoe het nu met je gaat. Hoop zo dat je gezondheid het toelaat dat je in 2015 weer met je camera erop uit kunt.
    Wens je alle alle goeds en dat 2015 voor jou/jullie een veelbelovend jaar mag worden. STERKTE !!
    Lieve groetjes, Truus

  2. Wat een rotnieuws, Ada, en dat terwijl je net weer wat opkrabbelde en kon genieten van een eerste vaartochtje.
    Er zit niets anders op dan het eerst maar weer een tijdje rustig aan te doen.
    Veel sterkte en van harte beterschap gewenst!

  3. Wat vervelend nieuws !
    Hoop dat je snel opknapt Ada
    Sterkte en Beterschap!

    Mooie opname van deze prachtige bloem.

  4. He bah, dat is niet prettig. Maar inderdaad even rustig aan doen hoor. Want het moet wel goed genezen.

    Love As Always
    Di Mario

  5. Hé wat een schrik. Je bent toch kwetsbaar in jouw situatie. Ik hoop dat je snel weer opknapt. Sterkte en beterschap!

  6. oei dat zal schrikken geweest zijn
    doe maar rustig aan nu en spoedig herstel

  7. Oh dat was schrikken denk ik. Een longvliesontsteking is erg pijnlijk, dus rustig aan, we wachten tot je weer beter en terug bent!
    Beterschap Ada (dikke knuf)

  8. auuu .. dat klinkt erg pijnlijk, ada! 😥

    ik hoop dat je heel snel weer beter mag worden, zodat je weer kan stralen als die prachtige stermagnolia van hierboven! 😀

    veel sterkte,

  9. Het zit je niet mee Ada, net nu het vaarseizoen begint moet jij gas terugnemen.
    Ik wens je een goed en snel herstel, zodat je weer kunt genieten van de rust. de ruimte en al het moois dat vanaf het water is te zien.
    We duimen voor je. Gr Jan W

  10. Bah, wat vervelend. Ik hoop dat je snel opknapt. En doe het vooral rustig aan. Sterkte!
    Je laat een prachtige stermagnolia zien. Prachtige bloem! Ik ben benieuwd naar je derde serie van De Wieden.

Geef een reactie

